avatar
Aysel Arslan Doç. SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY
Yayın 61 Hakemlik 42 CrossRef Atıf 232 TR Dizin Atıf 55
61 Yayın
42 Hakemlik
232 CrossRef Atıf
55 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Hayat Boyu Öğrenme Yetişkin Eğitimi Eğitim Felsefesi

Kurum

SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY

Popüler Yayınları

44

3

9058

0

3

747

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3621

15

3

3621

4

2

1785

0

2

23505

Yayınlar

2

454

0

126

0

185

0

185

0

174

0

155

0

205

0

400

0

265

0

365

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 422

0

422

İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1427320
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 444

0

444

0

818

0

422

0

560

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 600

0

600

The Study of Thesis Made on Lifelong Learning in Turkey by Document Analysis
Yazarlar: Rümeysa Tuna-gündoğdu, Aysel Arslan
DOI: 10.31458/iejes.1248507
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 476

0

476

0

761

0

451

0

517

0

892

0

1172

1

666

0

650

0

751

0

644

2

1133

0

3244

0

497

0

853

3

3621

3

9058

1

4254

2

1785

0

6405

0

1624

0

784

0

12597

0

2908

0

9627

1

2756

2

23505

0

3075

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 422

2

0

422

2

0

818

1

0

422

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 600

1

0

600

3

0

761

4

0

892

1

1

666

2

0

751

2

2

1133

1

0

1132

10

0

3244

3

0

853

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3621

15

3

3621

44

3

9058

5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.46778/goputeb.570245
ATIF 20 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4254

20

1

4254

4

2

1785

12

0

1282

14

0

12597

4

1

1662

21

0

2908

3

0

9627

14

1

2756

9

1

20971

21

0

3075

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.