Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aysel Arslan
Doç.
SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY
Yayın
61
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
232
TR Dizin Atıf
55
61
Yayın
42
Hakemlik
232
CrossRef Atıf
55
TR Dizin Atıf
0000-0002-8775-1119
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Hayat Boyu Öğrenme
Yetişkin Eğitimi
Eğitim Felsefesi
Kurum
SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.600483
ATIF
44
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9058
44
ATIF
3
FAVORİ
9058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Materyal Destekli İşbirlikli Matematik Atölye Çalışmalarının 60-72 Aylık Çocukların Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Yrd. Doç. Dr. Sebahattin Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1100802
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
0
ATIF
3
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF
15
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3621
15
ATIF
3
FAVORİ
3621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik “Türkçe Dersine Yönelik Motivasyon Ölçeği” Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Adnan Taşgın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.565717
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1785
4
ATIF
2
FAVORİ
1785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geçmişten Günümüze Uzanan Süreçte Oyun ve Oyuncaklardaki Farklılaşmanın İncelenmesi (Sivas İli Örneklemi)
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23505
0
ATIF
2
FAVORİ
23505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Mevlüde Sümeyye Polat
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1506770
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
2
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pinokyo animasyon filminin kök değerler çerçevesinde göstergebilimsel çözümlemesi
Yazarlar:
Mevlüde Arslan
,
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1496853
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
126
0
FAVORİ
126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. SINIF FELSEFE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELEMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Mevlüde Arslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
185
0
FAVORİ
185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. SINIF DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERS KİTABINDA YER ALAN KÖK DEĞERLER: BİR DOKÜMAN İNCELEMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Hilal Çetin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.54707/meric.1457551
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
185
0
FAVORİ
185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Programları Okuryazarlığı Becerilerinin Eğitim Programlarını Değerlendirmelerini Yordaması
Yazarlar:
Cengiz Ağlar
,
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.1471757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
174
0
FAVORİ
174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabında Yer Alan Kök Değerler: Bir Doküman İncelemesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Kübra Lale
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
155
0
FAVORİ
155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Harmanlanmış Öğrenme Alanında Yapılan Çalışmalar: Bir Doküman İncelemesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Hilal Çetin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1518675
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
205
0
FAVORİ
205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Başarı Amaç Yönelimleri ile İngilizce Dil Becerilerine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Cengiz Ağlar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1416778
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
400
0
FAVORİ
400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Düzeyindeki Yabancı Dil Öğretimi Etkinliklerinin İncelenmesi / Examination of Foreign Language Teaching Activities at Primary School Level
Yazarlar:
Aysel Arslan
, Songül Kimsesiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1475505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
265
0
FAVORİ
265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıkları ile Sosyal Anksiyeteleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1436193
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
365
0
FAVORİ
365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
, Furkan Turan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1429452
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
422
0
FAVORİ
422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Erdinç Akpınar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1427320
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
444
0
FAVORİ
444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Turkish Curriculum at the Middle School Level Prepared during the Republican Era
Yazarlar:
Cengiz Ağlar
,
Aysel Arslan
,
Ahmet Furkan Şahbaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1309488
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
0
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Theses on Turkish Language Teaching Curriculum in Turkey: A Document Analysis
Yazarlar:
Cengiz Ağlar
,
Aysel Arslan
,
Ahmet Furkan Şahbaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1324803
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
422
0
FAVORİ
422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of COVID-19 Vaccine Literacy in The Effect of e-Health Literacy on Vaccine Attitude
Yazarlar:
Rukiye Aslan
,
Ebrar Ilıman Yaltagil
,
Aysel Arslan
,
Ahmet Alim
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Science Journal
DOI: 10.17776/csj.1310731
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
0
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Study of Thesis Made on Lifelong Learning in Turkey by Document Analysis
Yazarlar: Rümeysa Tuna-gündoğdu,
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1248507
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
0
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Teknoloji Kullanım Düzeylerinin Dijital Okuma Öz-Yeterlikleri Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.993603
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
0
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar Öz-Yeterlik Algılarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Hazırbulunuşlukları Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gençlik Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.52528/genclikarastirmalari.948945
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
451
0
FAVORİ
451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Materyal Destekli İşbirlikli Matematik Atölye Çalışmalarının 60-72 Aylık Çocukların Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Yrd. Doç. Dr. Sebahattin Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1100802
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
3
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması / The Effect of Secondary School Students' Digital Game Addictions on Self-Efficacy Levels: A Structural Equation Model Study
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1135981
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
0
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Yapılandırılmış Materyal Destekli İşbirlikli Kodlama Atölye Çalışmalarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Yrd. Doç. Dr. Sebahattin Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
0
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI VE MOBİL ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
420
0
FAVORİ
420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Materyal Destekli İstasyon Tekniği ile Yapılandırılmış Matematiksel Örüntü Atölye Çalışmalarının Çocukların Görsel Algılama Becerilerine Etkisi / The Effect of Mathematical Pattern Workshops Constructed with Material Aided Station Technique in Preschool Education on Children's Visual Perception Skills
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1083907
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1788
0
FAVORİ
1788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. SINIF TÜRKÇE DERSİNDE UYGULANAN İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME TEKNİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ali Osman Engin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN BAŞARI YÖNELİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.995051
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1022445
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
892
0
FAVORİ
892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Başarı Yönelimlerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.936014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Okula Yönelik Tutumlarının ve Başarı Amaç Yönelimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Sait Bardakçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1015195
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
1
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
650
0
FAVORİ
650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli öğretim yönteminin Türkçe dersinde akademik başarı ve tutum üzerindeki etkisi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ali Osman Engin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.933111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
751
0
FAVORİ
751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
644
0
FAVORİ
644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Motivasyonları ve Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.917559
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
2
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğretim Yönteminin Türkçe Dersinde Akademik Başarı, Motivasyon ve Öğrenme Kalıcılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ali Osman Engin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.940163
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL BAĞIMLILIKLARININ SOSYAL KAYGI DÜZEYLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sait Bardakçı
,
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.710703
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3244
0
FAVORİ
3244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Öz-Liderlik Algıları ve Sosyal Problem Çözme Becerilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
497
0
FAVORİ
497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Sait Bardakçı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gençlik Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6077
2
FAVORİ
6077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Bilişüstü Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.714622
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
853
0
FAVORİ
853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.652390
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3621
3
FAVORİ
3621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Konuşma Kaygıları ve Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ebrar Ilıman
,
Rukiye Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.35235/uicd.526073
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1038
0
FAVORİ
1038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.600483
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9058
3
FAVORİ
9058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ali Osman Engin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.570245
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4254
1
FAVORİ
4254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik “Türkçe Dersine Yönelik Motivasyon Ölçeği” Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Adnan Taşgın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.565717
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1785
2
FAVORİ
1785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Kaygıları ve Genel Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.524860
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1282
0
FAVORİ
1282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Sivas İli Örneği
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6405
0
FAVORİ
6405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ali Osman Engin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1624
0
FAVORİ
1624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin İletişim Becerileri ve Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1147
1
FAVORİ
1147
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA KAYGILARI VE ÖZ-YETERLİK ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ebrar Iıman
,
Rukiye Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.521213
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
881
0
FAVORİ
881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ebru Bozpolat
,
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.463977
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12597
0
FAVORİ
12597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİN ERGENLİK PROBLEMLERİNE İLİŞKİN KULLANDIKLARI ÇÖZÜM STRATEJİLERİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10297
0
FAVORİ
10297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Çokkültürlü Eğitim Tutumlarına ve Demokratik Tutumlarına İlişkin Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Hilal Çalmaşur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.425761
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
1
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA KAYGILARI VE AKADEMİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471117
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2908
0
FAVORİ
2908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE İSTASYON TEKNİĞİ KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Ebru Bozpolat
,
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.437727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9627
0
FAVORİ
9627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Kaygıları ve Akademik Özyeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.399014
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2756
1
FAVORİ
2756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK OYUNLARININ ÇOCUKLARIN GELİŞİM ALANLARINA YÖNELİK ETKİLERİNİN GEÇMİŞ VE GÜNÜMÜZ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ (SİVAS İLİ ÖRNEKLEMİ)
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Tuncay Dilci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.388064
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20971
1
FAVORİ
20971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geçmişten Günümüze Uzanan Süreçte Oyun ve Oyuncaklardaki Farklılaşmanın İncelenmesi (Sivas İli Örneklemi)
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23505
2
FAVORİ
23505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Dinleme Kaygıları ve Akademik Özyeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
1
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygıları ve Akademik Özyeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.338051
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3075
0
FAVORİ
3075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK OYUNCAKLARININ ÇOCUKLARIN GELIŞIM ALANLARINA YÖNELIK ETKILERININ GÜNÜMÜZ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ (SİVAS İLİ ÖRNEKLEMİ)*
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3186
1
FAVORİ
3186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİM TUTUMLARI VE DEMOKRATİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Hilal Çalmaşur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1914
0
FAVORİ
1914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Science Journal
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gençlik Araştırmaları Dergisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Anasay
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Educational Academic Research
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Journal of Social Sciences And Education
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Fen ve Sağlık Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Toplumsal Bilimler Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yönetim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
, Furkan Turan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1429452
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
422
2
ATIF
0
FAVORİ
422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Turkish Curriculum at the Middle School Level Prepared during the Republican Era
Yazarlar:
Cengiz Ağlar
,
Aysel Arslan
,
Ahmet Furkan Şahbaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1309488
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
2
ATIF
0
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Theses on Turkish Language Teaching Curriculum in Turkey: A Document Analysis
Yazarlar:
Cengiz Ağlar
,
Aysel Arslan
,
Ahmet Furkan Şahbaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1324803
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
422
1
ATIF
0
FAVORİ
422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
1
ATIF
0
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Teknoloji Kullanım Düzeylerinin Dijital Okuma Öz-Yeterlikleri Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.993603
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
3
ATIF
0
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Öz-Yeterlik Düzeylerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli Çalışması / The Effect of Secondary School Students' Digital Game Addictions on Self-Efficacy Levels: A Structural Equation Model Study
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1135981
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
2
ATIF
0
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1022445
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
892
4
ATIF
0
FAVORİ
892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Okula Yönelik Tutumlarının ve Başarı Amaç Yönelimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Sait Bardakçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1015195
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
1
ATIF
1
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli öğretim yönteminin Türkçe dersinde akademik başarı ve tutum üzerindeki etkisi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ali Osman Engin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.933111
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
751
2
ATIF
0
FAVORİ
751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Motivasyonları ve Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.917559
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
2
ATIF
2
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğretim Yönteminin Türkçe Dersinde Akademik Başarı, Motivasyon ve Öğrenme Kalıcılığı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ali Osman Engin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.940163
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
1
ATIF
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL BAĞIMLILIKLARININ SOSYAL KAYGI DÜZEYLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sait Bardakçı
,
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.710703
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3244
10
ATIF
0
FAVORİ
3244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Bilişüstü Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.714622
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
853
3
ATIF
0
FAVORİ
853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF
15
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3621
15
ATIF
3
FAVORİ
3621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Konuşma Kaygıları ve Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ebrar Ilıman
,
Rukiye Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.35235/uicd.526073
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1038
9
ATIF
0
FAVORİ
1038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.600483
ATIF
44
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9058
44
ATIF
3
FAVORİ
9058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ali Osman Engin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.570245
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4254
20
ATIF
1
FAVORİ
4254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik “Türkçe Dersine Yönelik Motivasyon Ölçeği” Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Adnan Taşgın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.565717
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1785
4
ATIF
2
FAVORİ
1785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Kaygıları ve Genel Öz-Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.524860
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1282
12
ATIF
0
FAVORİ
1282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA KAYGILARI VE ÖZ-YETERLİK ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Ebrar Iıman
,
Rukiye Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.521213
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
881
8
ATIF
0
FAVORİ
881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ebru Bozpolat
,
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.463977
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12597
14
ATIF
0
FAVORİ
12597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Çokkültürlü Eğitim Tutumlarına ve Demokratik Tutumlarına İlişkin Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Hilal Çalmaşur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.425761
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
4
ATIF
1
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA KAYGILARI VE AKADEMİK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471117
ATIF
21
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2908
21
ATIF
0
FAVORİ
2908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE İSTASYON TEKNİĞİ KULLANIMINA İLİŞKİN NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Ebru Bozpolat
,
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.437727
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9627
3
ATIF
0
FAVORİ
9627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Kaygıları ve Akademik Özyeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.399014
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2756
14
ATIF
1
FAVORİ
2756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK OYUNLARININ ÇOCUKLARIN GELİŞİM ALANLARINA YÖNELİK ETKİLERİNİN GEÇMİŞ VE GÜNÜMÜZ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ (SİVAS İLİ ÖRNEKLEMİ)
Yazarlar:
Aysel Arslan
,
Tuncay Dilci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.388064
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20971
9
ATIF
1
FAVORİ
20971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygıları ve Akademik Özyeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aysel Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.338051
ATIF
21
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3075
21
ATIF
0
FAVORİ
3075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat