avatar
Gürbüz Ocak Prof. Dr. Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.
Yayın 57 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 112 TR Dizin Atıf 204
57 Yayın
13 Hakemlik
112 CrossRef Atıf
204 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.

Popüler Yayınları

11

2

2206

1

2

2213

10

1

4416

0

1

1541

0

1

929

Yayınlar

0

43

0

102

Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dinleme Sorunları ve Çözüm Önerileri
Yayın Bilgisi: 2024 , Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1404281
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 190

0

190

Dijital Vatandaş Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.30703/cije.1266237
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 451

0

451

ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI UYGULAMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1388317
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 173

0

173

1

520

0

570

0

1014

0

445

Development and Validation of a Screen Fatigue Scale
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.53.10.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 573

0

573

0

554

0

518

0

714

0

1113

0

673

1

929

0

1228

1

2052

Ortaokul Öğrencileri Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği
Yayın Bilgisi: 2020 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.823193
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 814

0

814

1

1541

0

357

0

653

0

3472

0

6537

0

1142

1

7831

0

4686

1

4416

0

1380

0

1801

0

978

0

1840

0

4808

The Attitudes of Secondary and High School Students’ Towards Participating During Class Time
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Emine Akkaş Baysal
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 979

0

979

0

2631

A Scale Development Study To Determine The Self-efficacy Perception Of Students On Written Exams
Yazarlar: Gürbüz Ocak , İjlal Ocak, Nil Akyol
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 405

0

405

The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 899

0

899

0

2646

2

2206

0

3539

0

815

0

887

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

611

Dijital Vatandaşlığa Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
DOI: 10.29129/inujgse.1151934
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 518

2

0

518

1

2

2213

7

0

1113

2

0

673

1

0

1067

Lise Öğrencileri İçin Analitik Düşünme Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.32709/akusosbil.565699
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3472

4

0

3472

45

0

6537

Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterliliği Ölçek Geliştirme Çalışması
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1931
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4686

20

0

4686

10

1

4416

2

0

1801

The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar: Gürbüz Ocak , Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 899

2

0

899

11

2

2206

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.