Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gürbüz Ocak
Prof. Dr.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.
Yayın
61
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
135
TR Dizin Atıf
204
61
Yayın
14
Hakemlik
135
CrossRef Atıf
204
TR Dizin Atıf
0000-0001-8568-0364
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Program Tasarımı
Kurum
Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.
Popüler Yayınları
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Yurtseven
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2325
0
ATIF
2
FAVORİ
2325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN İNGİLİZCE DİL BECERİLERİ ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ali Küçükçınar
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1053460
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2495
2
ATIF
2
FAVORİ
2495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Erteleme Davranışı Ölçeği: Geçerlilik ve güvenirlilik çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ramazan Bulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106455
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2333
12
ATIF
2
FAVORİ
2333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Problem Çözme Öğretim Programına Yönelik Öğrenci Görüşleri Kapsamında Bir İhtiyaç Analizi
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.707035
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1950
0
ATIF
1
FAVORİ
1950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Merak Düzeyleri İle Bilinçli Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Emine Akkaş Baysal
, Ulviye Yer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.919627
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1126
0
ATIF
1
FAVORİ
1126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Anlamlı Öğrenmeyi Geliştirme; Kavram Haritalarının Fen Bilimleri Dersinde Kullanımı
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Akın Karakuyu
,
Elif Bahçeğil Yazıcıoğlu
,
Kübra Nur Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
137
1
FAVORİ
137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Oyun Temelli Öğrenmeye Yönelik Öz-yeterlilik Ölçeği; Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Akın Karakuyu
,
Münevver Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1422993
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
210
0
FAVORİ
210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing High School Prep Class Students’ Verbal Skils by Using Web 2.0 Application
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Hateme Aysel Kuzu
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1389295
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
162
0
FAVORİ
162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Program Haritalama Düzeyleri Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Rabia Altıntaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
154
1
FAVORİ
154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Vatandaşlık Dersine Yönelik İhtiyaçların Belirlenmesi
Yazarlar:
Akın Karakuyu
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1428139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
257
0
FAVORİ
257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ PROFESYONELLİKLERİ İLE MESLEKİ İŞBİRLİĞİ TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Neşe Kaya
,
Nilda Hocaoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1443634
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
284
0
FAVORİ
284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Araçlarla İnformal Öğrenme Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülin Ütebay
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/gazibtd.1431471
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Metaverse İnançları İle Dijital Okuryazarlık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülin Ütebay
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1436412
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
804
0
FAVORİ
804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dinleme Sorunları ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Nilda Hocaoğlu
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1404281
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
0
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Vatandaş Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Akın Karakuyu
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1266237
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
858
0
FAVORİ
858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI UYGULAMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1388317
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
404
0
FAVORİ
404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CIPP MODELİ KULLANILARAK PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN EĞİLİMLERİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Kerem İçel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1323946
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1144
1
FAVORİ
1144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilikleri İle Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin, Bilişim Teknolojisi Kullanım Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülbahar Kuş Serin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1288676
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
0
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Yorumlama Becerilerinin İstasyon Tekniği ile Geliştirilmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Tuğba Özer
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
675
0
FAVORİ
675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Elif Bahçeğil Yazıcıoğlu
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1255994
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
0
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencileri İçin Görsel Okuryazarlık Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Esra Karaçam
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
0
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Öz yeterlilik Algıları ile Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Cenk Adalıoğlu
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47140/kusbder.1245023
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
0
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarıyla Üst Bilişsel Farkındalıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Akın Karakuyu
,
Ali Küçükçınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1246342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
552
0
FAVORİ
552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and Validation of a Screen Fatigue Scale
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Rüveysa Günhan
,
Ahmet Murat Uzun
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.53.10.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Öğrenmeye Yönelik Tutumlarına İlişkin Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Kadir Türk
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1273706
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Vatandaşlığa Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Akın Karakuyu
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1151934
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
625
0
FAVORİ
625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenleri Dijital İçerik Hazırlama Özyeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ferat Park
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1068712
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
856
0
FAVORİ
856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin dijital okuryazarlık beceri düzeyleri ile yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Afyonkarahisar Örneklemi)
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Sümeyye Çengelci
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.1103143
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2003
1
FAVORİ
2003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN İNGİLİZCE DİL BECERİLERİ ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ali Küçükçınar
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1053460
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2495
2
FAVORİ
2495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınavlara Yönelik Tutumlarına İlişkin Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.887141
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
0
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of The Relationship Between Lifelong Learning and Epistemological Beliefs of Associate Degree Students’
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.33.9.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
0
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Merak Düzeyleri İle Bilinçli Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Emine Akkaş Baysal
, Ulviye Yer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.919627
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1126
1
FAVORİ
1126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLAR İÇİN GELİŞTİRİLEN GİRİŞİMCİLİK ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN ÖZ-YETERLİLİK İNANÇLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ramazan Yurtseven
,
Mustafa Ergün
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.866850
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1482
0
FAVORİ
1482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Yurtseven
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2325
2
FAVORİ
2325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Relationship between Problem Solving Skills and Scientific Attitudes of Secondary School Students
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ayşe Betül Doğruel
,
Mustafa Enes Tepe
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.780710
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1288
0
FAVORİ
1288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği
Yazarlar:
İrem Park
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.823193
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
933
0
FAVORİ
933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Problem Çözme Öğretim Programına Yönelik Öğrenci Görüşleri Kapsamında Bir İhtiyaç Analizi
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.707035
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1950
1
FAVORİ
1950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Need Analysis Examining Teachers’ Point of Views about Cooperative Problem Solving
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
0
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turizm Eğitiminde İngilizce Öğretimine Yönelik Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
721
0
FAVORİ
721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencileri İçin Analitik Düşünme Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ferat Park
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.565699
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3874
0
FAVORİ
3874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-yeterlilik Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.466549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7063
0
FAVORİ
7063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL VE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI YOKLAMALARA İLİŞKİN ÖZYETERLİK ALGISI
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
,
Nil Aykol
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1226
0
FAVORİ
1226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Fen Bilimleri Öğretim Programındaki Kazanım ve İçerik İlişkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Berrak Kocaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8142
1
FAVORİ
8142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterliliği Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4964
0
FAVORİ
4964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programı Tasarısının Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Eray Eğmir
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335388
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4793
1
FAVORİ
4793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde Girişimcilik Becerisi Değerlendirme Ölçeği: Geçerlilik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
GÜRBÜZ Ocak
, MELEK Didin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
0
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yapılandırmacı Sosyal Bilgiler Öğrenme Öğretme Sürecine Yönelik Görüşleri ile Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Melek Didin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
420
0
FAVORİ
420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TARTIŞMA BECERİLERİ İLE İLETİŞİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.437704
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1936
0
FAVORİ
1936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin İspat Yapma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Fatih Karakuş,
Zeynep Bahar Erşen
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1059
0
FAVORİ
1059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öz-Yeterlik Algıları İle Öğretme-Öğrenme Anlayışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
, M. Damla Kutlu Kalender
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1906
0
FAVORİ
1906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Akademik Erteleme Davranışlarını Etkileyen Etmenler / The Reasons Affecting Academic Procrastination Behaviors of Prospective Teachers
Yazarlar:
Ramazan Bulut
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4549
0
FAVORİ
4549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Kazanım ve İçerik İlişkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, M. Damla Kutlu Kalender
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4973
0
FAVORİ
4973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Attitudes of Secondary and High School Students’ Towards Participating During Class Time
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Emine Akkaş Baysal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
0
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANADOLU LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN İNGİLİZCE PROGRAMINDA ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Tuğba Akar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2869
0
FAVORİ
2869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Scale Development Study To Determine The Self-efficacy Perception Of Students On Written Exams
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, İjlal Ocak, Nil Akyol
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
0
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavram Karikatürü Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
İjlal Ocak
,
Fatma Güleç Islak
,
Gübüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4392
1
FAVORİ
4392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİ ALGILARININ İNCELENMESi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Zeynep Erşen
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2791
0
FAVORİ
2791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Erteleme Davranışı Ölçeği: Geçerlilik ve güvenirlilik çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ramazan Bulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106455
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2333
2
FAVORİ
2333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirliğine Dayalı Öğrenci Takımları- Başarı Bölümleri (ÖTBB) Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi / The Effects of Students Teams-Achievement Divisions Method on Academic Success and Permanence in Social Sciences Lesson
Yazarlar:
Doç.dr.gürbüz Ocak
, Bil.uzm.seçil Küçükilhan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.70411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2911
0
FAVORİ
2911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3663
0
FAVORİ
3663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE APPLICATION OF PORTFOLIO TECHNIQUE IN ENGLISH LESSON AT THE STUDENT CENTERED EDUCATION
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
842
0
FAVORİ
842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Programındaki Coğrafya Konuları İle İlgili Etkinliklere İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ramazan Bulut
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1302
0
FAVORİ
1302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşayan Bilim İnsanlarının Akademik Hayat Hikâyelerine Yönelik Görüşleri / Views of Living Scientists on Their Academic Life Stories
Yazarlar:
Doç.dr.gürbüz Ocak
,
Doç.dr.ijlal Ocak
,
Arş.grv.ahmet Yamaç
,
Bil.uzm.aylin Yazıcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1858
0
FAVORİ
1858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretim Yöntem ve Tekniklerine Yönelik Tutumları (Afyonkarahisar Örneği)
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
,
Mehmet Yılmaz
, Hasan Hüseyin Mergen
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
946
0
FAVORİ
946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEŞİNCİ SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1395
0
FAVORİ
1395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilişim Teknolojileri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Social Science Research
International Journal of Social Sciences and Education Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Alan Editörü
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
International Journal of Social Science Research
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilikleri İle Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin, Bilişim Teknolojisi Kullanım Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülbahar Kuş Serin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1288676
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
2
ATIF
0
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Öz yeterlilik Algıları ile Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Cenk Adalıoğlu
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47140/kusbder.1245023
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
1
ATIF
0
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarıyla Üst Bilişsel Farkındalıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Akın Karakuyu
,
Ali Küçükçınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1246342
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
552
1
ATIF
0
FAVORİ
552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Vatandaşlığa Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Akın Karakuyu
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1151934
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
625
2
ATIF
0
FAVORİ
625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenleri Dijital İçerik Hazırlama Özyeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ferat Park
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1068712
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
856
1
ATIF
0
FAVORİ
856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin dijital okuryazarlık beceri düzeyleri ile yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Afyonkarahisar Örneklemi)
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Sümeyye Çengelci
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.1103143
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2003
5
ATIF
1
FAVORİ
2003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN İNGİLİZCE DİL BECERİLERİ ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ali Küçükçınar
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1053460
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2495
2
ATIF
2
FAVORİ
2495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınavlara Yönelik Tutumlarına İlişkin Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.887141
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
8
ATIF
0
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of The Relationship Between Lifelong Learning and Epistemological Beliefs of Associate Degree Students’
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.33.9.2
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
2
ATIF
0
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Relationship between Problem Solving Skills and Scientific Attitudes of Secondary School Students
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ayşe Betül Doğruel
,
Mustafa Enes Tepe
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.780710
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1288
1
ATIF
0
FAVORİ
1288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencileri İçin Analitik Düşünme Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ferat Park
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.565699
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3874
4
ATIF
0
FAVORİ
3874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-yeterlilik Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.466549
ATIF
47
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7063
47
ATIF
0
FAVORİ
7063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterliliği Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1931
ATIF
24
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4964
24
ATIF
0
FAVORİ
4964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programı Tasarısının Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Eray Eğmir
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335388
ATIF
16
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4793
16
ATIF
1
FAVORİ
4793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TARTIŞMA BECERİLERİ İLE İLETİŞİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.437704
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1936
3
ATIF
0
FAVORİ
1936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
3
ATIF
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Erteleme Davranışı Ölçeği: Geçerlilik ve güvenirlilik çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ramazan Bulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106455
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2333
12
ATIF
2
FAVORİ
2333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirliğine Dayalı Öğrenci Takımları- Başarı Bölümleri (ÖTBB) Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi / The Effects of Students Teams-Achievement Divisions Method on Academic Success and Permanence in Social Sciences Lesson
Yazarlar:
Doç.dr.gürbüz Ocak
, Bil.uzm.seçil Küçükilhan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.70411
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2911
1
ATIF
0
FAVORİ
2911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat