Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gürbüz Ocak
Prof. Dr.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.
Yayın
57
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
112
TR Dizin Atıf
204
57
Yayın
13
Hakemlik
112
CrossRef Atıf
204
TR Dizin Atıf
0000-0001-8568-0364
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim bil. Böl.
Popüler Yayınları
Akademik Erteleme Davranışı Ölçeği: Geçerlilik ve güvenirlilik çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ramazan Bulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106455
ATIF
11
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2206
11
ATIF
2
FAVORİ
2206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN İNGİLİZCE DİL BECERİLERİ ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ali Küçükçınar
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1053460
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2213
1
ATIF
2
FAVORİ
2213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programı Tasarısının Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Eray Eğmir
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335388
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4416
10
ATIF
1
FAVORİ
4416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Problem Çözme Öğretim Programına Yönelik Öğrenci Görüşleri Kapsamında Bir İhtiyaç Analizi
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.707035
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1541
0
ATIF
1
FAVORİ
1541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Merak Düzeyleri İle Bilinçli Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Emine Akkaş Baysal
, Ulviye Yer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.919627
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
0
ATIF
1
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Developing High School Prep Class Students’ Verbal Skils by Using Web 2.0 Application
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Hateme Aysel Kuzu
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1389295
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
43
0
FAVORİ
43
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Araçlarla İnformal Öğrenme Yeterlilik Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülin Ütebay
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/gazibtd.1431471
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
102
0
FAVORİ
102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ PROFESYONELLİKLERİ İLE MESLEKİ İŞBİRLİĞİ TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Neşe Kaya
,
Nilda Hocaoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1443634
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
82
0
FAVORİ
82
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Metaverse İnançları İle Dijital Okuryazarlık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülin Ütebay
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1436412
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
352
0
FAVORİ
352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dinleme Sorunları ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Nilda Hocaoğlu
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1404281
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
190
0
FAVORİ
190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Vatandaş Farkındalık Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Akın Karakuyu
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1266237
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
451
0
FAVORİ
451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK KARİYER BASAMAKLARI UYGULAMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1388317
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
173
0
FAVORİ
173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CIPP MODELİ KULLANILARAK PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN EĞİLİMLERİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Kerem İçel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1323946
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
520
1
FAVORİ
520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilikleri İle Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin, Bilişim Teknolojisi Kullanım Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülbahar Kuş Serin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1288676
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
0
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Yorumlama Becerilerinin İstasyon Tekniği ile Geliştirilmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Tuğba Özer
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
548
0
FAVORİ
548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Elif Bahçeğil Yazıcıoğlu
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1255994
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
0
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencileri İçin Görsel Okuryazarlık Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Esra Karaçam
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
570
0
FAVORİ
570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Öz yeterlilik Algıları ile Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Cenk Adalıoğlu
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47140/kusbder.1245023
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1014
0
FAVORİ
1014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarıyla Üst Bilişsel Farkındalıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Akın Karakuyu
,
Ali Küçükçınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1246342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
445
0
FAVORİ
445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and Validation of a Screen Fatigue Scale
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Rüveysa Günhan
,
Ahmet Murat Uzun
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.53.10.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Öğrenmeye Yönelik Tutumlarına İlişkin Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Kadir Türk
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1273706
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
554
0
FAVORİ
554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Vatandaşlığa Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Akın Karakuyu
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1151934
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
518
0
FAVORİ
518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin dijital okuryazarlık beceri düzeyleri ile yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Afyonkarahisar Örneklemi)
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Sümeyye Çengelci
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.1103143
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1625
1
FAVORİ
1625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenleri Dijital İçerik Hazırlama Özyeterlilik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ferat Park
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.1068712
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
0
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN İNGİLİZCE DİL BECERİLERİ ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ali Küçükçınar
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1053460
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2213
2
FAVORİ
2213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınavlara Yönelik Tutumlarına İlişkin Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.887141
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1113
0
FAVORİ
1113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of The Relationship Between Lifelong Learning and Epistemological Beliefs of Associate Degree Students’
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.33.9.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Merak Düzeyleri İle Bilinçli Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Emine Akkaş Baysal
, Ulviye Yer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.919627
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
1
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLAR İÇİN GELİŞTİRİLEN GİRİŞİMCİLİK ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN ÖZ-YETERLİLİK İNANÇLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ramazan Yurtseven
,
Mustafa Ergün
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.866850
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
0
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Yurtseven
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2052
1
FAVORİ
2052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Relationship between Problem Solving Skills and Scientific Attitudes of Secondary School Students
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ayşe Betül Doğruel
,
Mustafa Enes Tepe
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.780710
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1067
0
FAVORİ
1067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri Matematik Dersine Bağlılık Ölçeği
Yazarlar:
İrem Park
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.823193
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
0
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Problem Çözme Öğretim Programına Yönelik Öğrenci Görüşleri Kapsamında Bir İhtiyaç Analizi
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.707035
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1541
1
FAVORİ
1541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Need Analysis Examining Teachers’ Point of Views about Cooperative Problem Solving
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
357
0
FAVORİ
357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turizm Eğitiminde İngilizce Öğretimine Yönelik Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
653
0
FAVORİ
653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencileri İçin Analitik Düşünme Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ferat Park
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.565699
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3472
0
FAVORİ
3472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-yeterlilik Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.466549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6537
0
FAVORİ
6537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL VE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI YOKLAMALARA İLİŞKİN ÖZYETERLİK ALGISI
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
,
Nil Aykol
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1142
0
FAVORİ
1142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Fen Bilimleri Öğretim Programındaki Kazanım ve İçerik İlişkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Berrak Kocaman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7831
1
FAVORİ
7831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterliliği Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4686
0
FAVORİ
4686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programı Tasarısının Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Eray Eğmir
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335388
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4416
1
FAVORİ
4416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde Girişimcilik Becerisi Değerlendirme Ölçeği: Geçerlilik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
GÜRBÜZ Ocak
, MELEK Didin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1380
0
FAVORİ
1380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yapılandırmacı Sosyal Bilgiler Öğrenme Öğretme Sürecine Yönelik Görüşleri ile Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Melek Didin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
361
0
FAVORİ
361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TARTIŞMA BECERİLERİ İLE İLETİŞİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.437704
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1801
0
FAVORİ
1801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin İspat Yapma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Fatih Karakuş,
Zeynep Bahar Erşen
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
978
0
FAVORİ
978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öz-Yeterlik Algıları İle Öğretme-Öğrenme Anlayışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
, M. Damla Kutlu Kalender
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1840
0
FAVORİ
1840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Akademik Erteleme Davranışlarını Etkileyen Etmenler / The Reasons Affecting Academic Procrastination Behaviors of Prospective Teachers
Yazarlar:
Ramazan Bulut
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3933
0
FAVORİ
3933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 5. ve 6. Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Kazanım ve İçerik İlişkisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, M. Damla Kutlu Kalender
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4808
0
FAVORİ
4808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Attitudes of Secondary and High School Students’ Towards Participating During Class Time
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Emine Akkaş Baysal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
979
0
FAVORİ
979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANADOLU LİSESİ ÖĞRETMENLERİNİN İNGİLİZCE PROGRAMINDA ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Tuğba Akar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2631
0
FAVORİ
2631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Scale Development Study To Determine The Self-efficacy Perception Of Students On Written Exams
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, İjlal Ocak, Nil Akyol
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
405
0
FAVORİ
405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
0
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavram Karikatürü Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
İjlal Ocak
,
Fatma Güleç Islak
,
Gübüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4262
1
FAVORİ
4262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİ ALGILARININ İNCELENMESi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Zeynep Erşen
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2646
0
FAVORİ
2646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Erteleme Davranışı Ölçeği: Geçerlilik ve güvenirlilik çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ramazan Bulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106455
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2206
2
FAVORİ
2206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirliğine Dayalı Öğrenci Takımları- Başarı Bölümleri (ÖTBB) Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi / The Effects of Students Teams-Achievement Divisions Method on Academic Success and Permanence in Social Sciences Lesson
Yazarlar:
Doç.dr.gürbüz Ocak
, Bil.uzm.seçil Küçükilhan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.70411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
0
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3539
0
FAVORİ
3539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE APPLICATION OF PORTFOLIO TECHNIQUE IN ENGLISH LESSON AT THE STUDENT CENTERED EDUCATION
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
815
0
FAVORİ
815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Programındaki Coğrafya Konuları İle İlgili Etkinliklere İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ramazan Bulut
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşayan Bilim İnsanlarının Akademik Hayat Hikâyelerine Yönelik Görüşleri / Views of Living Scientists on Their Academic Life Stories
Yazarlar:
Doç.dr.gürbüz Ocak
,
Doç.dr.ijlal Ocak
,
Arş.grv.ahmet Yamaç
,
Bil.uzm.aylin Yazıcıoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1646
0
FAVORİ
1646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretim Yöntem ve Tekniklerine Yönelik Tutumları (Afyonkarahisar Örneği)
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
,
Mehmet Yılmaz
, Hasan Hüseyin Mergen
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
887
0
FAVORİ
887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEŞİNCİ SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1192
0
FAVORİ
1192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilişim Teknolojileri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Social Science Research
International Journal of Social Sciences and Education Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Alan Editörü
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
International Journal of Social Science Research
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilikleri İle Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin, Bilişim Teknolojisi Kullanım Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülbahar Kuş Serin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1288676
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
1
ATIF
0
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Vatandaşlığa Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Akın Karakuyu
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1151934
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
518
2
ATIF
0
FAVORİ
518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin dijital okuryazarlık beceri düzeyleri ile yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Afyonkarahisar Örneklemi)
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Sümeyye Çengelci
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.1103143
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1625
3
ATIF
1
FAVORİ
1625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN İNGİLİZCE DİL BECERİLERİ ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ali Küçükçınar
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1053460
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2213
1
ATIF
2
FAVORİ
2213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Sınavlara Yönelik Tutumlarına İlişkin Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.887141
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1113
7
ATIF
0
FAVORİ
1113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of The Relationship Between Lifelong Learning and Epistemological Beliefs of Associate Degree Students’
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Akın Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.33.9.2
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
2
ATIF
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Relationship between Problem Solving Skills and Scientific Attitudes of Secondary School Students
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ayşe Betül Doğruel
,
Mustafa Enes Tepe
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.780710
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1067
1
ATIF
0
FAVORİ
1067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencileri İçin Analitik Düşünme Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ferat Park
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.565699
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3472
4
ATIF
0
FAVORİ
3472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-yeterlilik Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gülçin Karakuş
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.466549
ATIF
45
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6537
45
ATIF
0
FAVORİ
6537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterliliği Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1931
ATIF
20
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4686
20
ATIF
0
FAVORİ
4686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme Becerisi Öğretim Programı Tasarısının Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Eray Eğmir
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335388
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4416
10
ATIF
1
FAVORİ
4416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TARTIŞMA BECERİLERİ İLE İLETİŞİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Gülçin Karakuş
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.437704
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1801
2
ATIF
0
FAVORİ
1801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between Pre-Service Teachers’ Critical Thinking Tendencies and Problem Solving Skills
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
, Eray Eğmir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.spi.2.4
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
2
ATIF
0
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Erteleme Davranışı Ölçeği: Geçerlilik ve güvenirlilik çalışması
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Ramazan Bulut
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106455
ATIF
11
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2206
11
ATIF
2
FAVORİ
2206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirliğine Dayalı Öğrenci Takımları- Başarı Bölümleri (ÖTBB) Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi / The Effects of Students Teams-Achievement Divisions Method on Academic Success and Permanence in Social Sciences Lesson
Yazarlar:
Doç.dr.gürbüz Ocak
, Bil.uzm.seçil Küçükilhan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.70411
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
1
ATIF
0
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat