Ali Baltacı profil resmi
Ali Baltacı Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 45 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 726
45 Yayın
19 Hakemlik
726 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

Nitel Araştırma Süreci: Nitel Bir Araştırma Nasıl Yapılır?
DOI: 10.31592/aeusbed.598299
ATIF 513 FAVORİ 8 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 307254

513

8

307254

0

6

271130

0

4

17302

Nitel Veri Analizinde Miles-Huberman Modeli
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 44324

0

2

44324

Psikolojik Yıldırma ve Örgütsel Bağlılık İlişkisinde Önyargının Aracılık Rolü
DOI: 10.33905/bseusbed.411725
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1723

2

2

1723

Yayınlar

0

425

0

2048

4

17302

0

590

Doğu ve Batı Düşüncesinde Dini Çeşitlilik: Bir Giriş Denemesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Bitlis İslamiyat Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2310

0

2310

Praetoryanist Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
DOI: 10.17336/igusbd.594548
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1192

0

1192

Okul Yöneticilerine Göre İmam-Hatip Liselerinde Karşılaşılan Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.567258
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2861

1

2861

Yüksek Din Öğretiminde Okul Terki
Yayın Bilgisi: 2019 , Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.625466
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1448

0

1448

İmam-Hatip Liselerinde Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Sorunlarının Analizi ve Çözüm Önerileri
Yayın Bilgisi: 2019 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.588197
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1289

1

1289

Nitel Araştırma Süreci: Nitel Bir Araştırma Nasıl Yapılır?
DOI: 10.31592/aeusbed.598299
FAVORİ 8 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 307254

8

307254

Muhafazakâr Tüketim: Türkiye’de Muhafazakârlığın Tüketim Eksenli Dönüşüm Dinamikleri
DOI: 10.30623/harranilahiyatdergisi.620817
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2402

1

2402

Din Kültürü ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleğe Tutumları ile Eğitime Olan İnançları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Ali Baltacı , Mehmet Kamil Coşkun
Yayın Bilgisi: 2019 , Dergiabant
DOI: 10.33931/abuifd.560674
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1064

0

1064

1

1306

0

3346

2

731

Avrupa Okullarında İslamofobi: Çok Uluslu Fenomenolojik Bir Araştırma
Yazarlar: Ali Baltacı , Murat Kayacan
Yayın Bilgisi: 2019 , ULUM
DOI: 10.5281/zenodo.3353411
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1369

0

1369

SOSYAL SİSTEM KURAMI VE EĞİTİM ÖRGÜTLERİNE ETKİLERİ
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 39282

0

39282

Din Öğretimi Öğretmenlerinin Üst-Bilişsel Farkındalık Düzeyleri
DOI: 10.17984/adyuebd.411749
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1153

0

1153

1

9505

Manevi Sağlık ve Hayata Yönelim Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yayın Bilgisi: 2019 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.535663
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1516

0

1516

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Demokratik Tutumları
DOI: 10.35415/sirnakifd.470026
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1099

0

1099

0

930

Praetoryanist Davranış Kalıpları: Okul Müdürleri Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.14686/buefad.422958
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 954

0

954

0

914

0

2055

0

1245

Habitus: Dini İnanç Habitusunun Oluşumu Üzerine Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.30803/adusobed.411797
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6247

0

6247

0

1155

0

1546

6

271130

2

1723

0

2653

The Legality of Religious Symbols in European Schools
Yayın Bilgisi: 2017 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.356795
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1673

0

1673

Bilgi Uçurma: Kavram ve Kuramsal Temeller
DOI: 10.18506/anemon.287916
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4824

0

4824

0

1980

Nitel Veri Analizinde Miles-Huberman Modeli
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 44324

2

44324

0

1772

0

1681

Eğitim Örgütlerinde Bilgi Uçurma Sürecinin Yönetilmesi
DOI: 10.20860/ijoses.287863
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1708

0

1708

Avrupa Okullarında Dini Simgelerin Yasallığı
Yayın Bilgisi: 2017 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.286581
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2263

0

2263

0

1105

0

1773

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

Okul Yöneticilerine Göre İmam-Hatip Liselerinde Karşılaşılan Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.567258
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2861

2

1

2861

Yüksek Din Öğretiminde Okul Terki
Yayın Bilgisi: 2019 , Marife Dini Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33420/marife.625466
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1448

7

0

1448

İmam-Hatip Liselerinde Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Sorunlarının Analizi ve Çözüm Önerileri
Yayın Bilgisi: 2019 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.588197
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1289

3

1

1289

Nitel Araştırma Süreci: Nitel Bir Araştırma Nasıl Yapılır?
DOI: 10.31592/aeusbed.598299
ATIF 513 FAVORİ 8 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 307254

513

8

307254

Muhafazakâr Tüketim: Türkiye’de Muhafazakârlığın Tüketim Eksenli Dönüşüm Dinamikleri
DOI: 10.30623/harranilahiyatdergisi.620817
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2402

2

1

2402

Din Kültürü ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleğe Tutumları ile Eğitime Olan İnançları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Ali Baltacı , Mehmet Kamil Coşkun
Yayın Bilgisi: 2019 , Dergiabant
DOI: 10.33931/abuifd.560674
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1064

4

0

1064

İmam Hatip Liselerindeki Suriyeli Öğrencilerin Din Eğitimi Sorunları: Çözüme Yönelik Nitel Bir Analiz
Yazarlar: Ali Baltacı , Mehmet Kamil Coşkun, İsa Ceylan
DOI: 10.33227/auifd.559156
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1306

4

1

1306

DİN DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ YAKLAŞIMLARI: ETNOMETODOLOJİK BİR ARAŞTIRMA
DOI: 10.33415/daad.567729
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3346

2

0

3346

Din Öğretimi Öğretmenlerinin Üst-Bilişsel Farkındalık Düzeyleri
DOI: 10.17984/adyuebd.411749
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1153

2

0

1153

Manevi Sağlık ve Hayata Yönelim Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yayın Bilgisi: 2019 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.535663
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1516

3

0

1516

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Demokratik Tutumları
DOI: 10.35415/sirnakifd.470026
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1099

3

0

1099

6

0

930

Praetoryanist Davranış Kalıpları: Okul Müdürleri Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.14686/buefad.422958
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 954

1

0

954

1

0

914

7

0

2055

Habitus: Dini İnanç Habitusunun Oluşumu Üzerine Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.30803/adusobed.411797
ATIF 129 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6247

129

0

6247

5

0

1155

Psikolojik Yıldırma ve Örgütsel Bağlılık İlişkisinde Önyargının Aracılık Rolü
DOI: 10.33905/bseusbed.411725
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1723

2

2

1723

The Legality of Religious Symbols in European Schools
Yayın Bilgisi: 2017 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.356795
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1673

1

0

1673

Bilgi Uçurma: Kavram ve Kuramsal Temeller
DOI: 10.18506/anemon.287916
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4824

6

0

4824

6

0

1980

Okul Müdürlerinin Öz-Yeterlik Algıları ve Mesleğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
DOI: 10.29065/usakead.306507
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1681

9

0

1681

Eğitim Örgütlerinde Bilgi Uçurma Sürecinin Yönetilmesi
DOI: 10.20860/ijoses.287863
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1708

3

0

1708

Avrupa Okullarında Dini Simgelerin Yasallığı
Yayın Bilgisi: 2017 , Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.286581
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2263

3

0

2263

2

0

1105

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.