Sedat Maden profil resmi
Sedat Maden Prof. Dr. BAYBURT UNIVERSITY, BAYBURT FACULTY OF EDUCATION
Yayın 40 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 75 TR Dizin Atıf 30
40 Yayın
11 Hakemlik
75 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dil Çalışmaları Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Türkçe Eğitimi

Kurum

BAYBURT UNIVERSITY, BAYBURT FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

0

4

572

Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Nezaket Dündar, Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.609743
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2160

2

2

2160

0

2

2527

6

2

1684

0

1

455

Yayınlar

0

40

1

86

Okuma Öğrenme Alanıyla ilgili Lisansüstü Tezlerdeki Önerilerin Eğilimlerinin İncelenmesi: 2016-2021 Arası
Yayın Bilgisi: 2024 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1581988
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 74

0

74

0

197

Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Küresel Sorunların İncelenmesi
DOI: 10.32709/akusosbil.1180632
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 236

0

236

0

229

Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi Sorunlarına Yönelik Hazırlanan Çalışmaların Araştırma Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2024 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1439242
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 215

0

215

0

290

0

496

0

223

1

1318

0

441

0

149

1

455

0

1135

A Study on YouTube Channels of Foreign Languages Teaching Foundation
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.33.10.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 812

0

812

0

278

0

575

Türkçe Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanımıyla İlgili Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1072744
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1081

0

1081

0

1445

Uzaktan (Çevrim içi) Metin İşleme Süreci ile İlgili Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1072324
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1149

0

1149

0

1128

0

1606

1

2264

0

3340

2

2527

Ortaokul Öğrencilerinin ve Velilerinin Okudukları Çocuk Kitapları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Sedat Maden , Nezaket Dündar
DOI: 10.34137/jilses.612112
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1765

1

1765

2

1684

0

7567

Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Nezaket Dündar, Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.609743
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2160

2

2160

Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Sözlük Kullanma Alışkanlığı Kazandırmaya Dair Tespitler
Yazarlar: Sedat Maden , Recep Demir
DOI: 10.17860/mersinefd.533593
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1659

0

1659

1

2538

0

2798

1

2706

0

9226

Atasözlerindeki Eskicil Unsurlar ve Söz Varlığı Açısından Önemi
Yazarlar: Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.292162
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3882

0

3882

0

2371

Yayınlar

TÜRKÇE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPAY ZEKÂ TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2024 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1430419
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1318

4

1

1318

3

0

660

Bloom Taksonomisinin Öğretim Sürecinde Kullanılmasıyla İlgili Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri: Bir İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1173577
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 575

1

0

575

Türkçe Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanımıyla İlgili Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1072744
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1081

4

0

1081

2

0

1445

Uzaktan (Çevrim içi) Metin İşleme Süreci ile İlgili Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1072324
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1149

1

0

1149

YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ DERS KİTAPLARI İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ANALİZİ
Yazarlar: Sedat Maden
DOI: 10.48066/kusob.876092
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1128

14

0

1128

16

1

2264

Türkçe ve İngilizce Ders Kitapları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz: 7. Sınıf Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.694548
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3340

5

0

3340

Ortaokul Öğrencilerinin ve Velilerinin Okudukları Çocuk Kitapları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Sedat Maden , Nezaket Dündar
DOI: 10.34137/jilses.612112
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1765

1

1

1765

6

2

1684

Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Nezaket Dündar, Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.609743
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2160

2

2

2160

Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Sözlük Kullanma Alışkanlığı Kazandırmaya Dair Tespitler
Yazarlar: Sedat Maden , Recep Demir
DOI: 10.17860/mersinefd.533593
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1659

6

0

1659

10

1

2538

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.