Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Rıfat Günday
Prof. Dr.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVRSİTESİ
Yayın
27
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
3
27
Yayın
17
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Dil Çalışmaları
Karşılaştırmalı Dil Çalışmaları
Fransız Dili, Edebiyatı ve Kültürü
Yabancı dil eğitimi, Dünya Dilleri ve Edebiyatları, Karşılaştırmalı Edebiyat
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVRSİTESİ
Yayınlar
Fransa ve Türkiye’nin çokkültürlülük yaklaşımları
Yazarlar:
Melis Aycan
,
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2023 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1369158
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
0
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Tekniği Kullanımının 8. Sınıf İngilizce Dersi Okuma Becerisinin Geliştirilmesinde Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Rıfat Günday
,
Dilek Ayna
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fransa ve Türkiye’nin Yabancı Dil Eğitimi Politikaları
Yazarlar:
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1480
0
FAVORİ
1480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İçerik ve Dil Bütünleştirilmiş Öğrenme Modeline Farklı Açılardan Yaklaşım
Yazarlar:
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.54126
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
117
0
FAVORİ
117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICI DRAMA TEKNİĞİ KULLANIMININ 8. SINIF İNGİLİZCE DERSİ OKUMA BECERİSİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE ÖĞRENCİ TUTUMUNA ETKİSİ
Yazarlar:
Dilek Ayna
,
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021..-909026
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1712
0
FAVORİ
1712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Images and Texts Concerning a Cultural Dimension in the Manual Adosphère 3
Yazarlar: Lale Ongunyurt Kaçan,
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.51167
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
68
0
FAVORİ
68
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürlerarası İletişim Becerisinin Ediniminde Atasözleri: Fransızca ve Türkçe Örneği
Yazarlar:
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.51006
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
90
0
FAVORİ
90
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dimension Culturelle Dans les Manuels de Méthode FLE
Yazarlar:
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1106
0
FAVORİ
1106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Place of Written Authentic Documents in Action-Oriented Approach: Examples of Saison, Le Nouveau Taxi and Écho
Yazarlar:
Rıfat Günday
, Huri Özaydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.43419
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
190
0
FAVORİ
190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FRANSIZ İŞARET DİLİNDE SELAMLAŞMA VE TANIŞMA ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Ertan Kuşçu
,
Rıfat Günday (yabancı Diller Eğitimi)
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.681863
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1942
0
FAVORİ
1942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALAIN ROBBE-GRILLET’NİN LABİRENTTE ROMANINDA NESNE VE KİŞİ BETİMLEMELERİNİN İŞLEVİ
Yazarlar:
Rıfat Günday (yabancı Diller Eğitimi)
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.684376
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
845
0
FAVORİ
845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alain Robbe-Grillet’in Labyrentte Romanında Sinemanın Etkisi
Yazarlar:
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.39668
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
64
0
FAVORİ
64
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Métro Saint-Michel’ de sözcük öğretimi yöntemlerinin didaktik analizi
Yazarlar: Chada Bachri,
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2019 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.657869
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1053
0
FAVORİ
1053
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Teaching/Learning of Vocabulary in Parallel with Action Oriented Approach in the Book of Alter Ego A1
Yazarlar:
Dilek Ayna
,
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.29321
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
153
0
FAVORİ
153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Repetition, Transition and Instability in the Descriptions of Robbe-Grillet
Yazarlar:
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
67
0
FAVORİ
67
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Eğitiminde Bireysel Öğrenmeye ve Bireysel Değerlendirmeye Yönelik Öğrenme Yönetim Sistemleri
Yazarlar:
Ahmet Aycan
,
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
122
0
FAVORİ
122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğreniminde Kelime Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Etkileşimli Uygulamalar
Yazarlar:
Ahmet Aycan
,
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
50
0
FAVORİ
50
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Öğreniminde Kültürlerarası İletişim Becerisi Edinimi
Yazarlar:
Rıfat Günday
,
Ahmet Aycan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
256
0
FAVORİ
256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Eğitiminde Etken (Aktif) Ya Da Edilgen (Pasif) Yolla Dilbilgisi Öğretimi
Yazarlar:
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
64
0
FAVORİ
64
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
QUELLE DEMARCHE SUIVRE EN DIDACTIQUE DE LANGUE ETRANGERE: LA GRAMMAIRE IMPLICITE OU LA GRAMMAIRE EXPLICITE ?
Yazarlar:
Rıfat Günday (yabancı Diller Eğitimi)
,
Fahriye Çakır
, Hasan Atmaca
Yayın Bilgisi: 2017 ,
HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.20304/humanitas.292394
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6925
0
FAVORİ
6925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Vocabulary Teaching in Action-Oriented Approach
Yazarlar:
Rıfat Günday
, Hasan Atmaca
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1341
0
FAVORİ
1341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Action Oriented Method And Educational Software As Foreign Language Learning Tools And Materials
Yazarlar: Murat Delibaş,
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
990
0
FAVORİ
990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Caricature En Tant Que Document Authentique En Classe De Fle
Yazarlar:
Ahmet Aycan
,
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
71
0
FAVORİ
71
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırmızı Pazartesi”nin Büyülü Gerçekçilik Temelli Psikanalitik Eleştirisi
Yazarlar:
Fahriye Çakır
,
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3558
0
FAVORİ
3558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LA COMPÉTENCE DE LA PRODUCTION ORALE DANS LA MÉTHODE « PERSPECTIVE ACTIONNELLE »
Yazarlar:
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İstanbul Eğitimde Yenilikçilik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1263
0
FAVORİ
1263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zola’nın Gerçek ve Güntekin’in Yeşil Gece Adlı Romanlarında Dinin Çıkarlara Alet Edilmesi
Yazarlar:
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.65798
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2099
0
FAVORİ
2099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
IONESCO'NUN KRAL CAN ÇEKİŞİYOR ADLI YAPITI ÜZERİNE BİR BİÇEM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2004 ,
Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.680288
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2820
0
FAVORİ
2820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
İstanbul Eğitimde Yenilikçilik Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öneri Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kurul Üyeliği
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkoloji
Uluslararası Politik Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Uluslararası Toplumsal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Métro Saint-Michel’ de sözcük öğretimi yöntemlerinin didaktik analizi
Yazarlar: Chada Bachri,
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2019 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.657869
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1053
1
ATIF
0
FAVORİ
1053
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
QUELLE DEMARCHE SUIVRE EN DIDACTIQUE DE LANGUE ETRANGERE: LA GRAMMAIRE IMPLICITE OU LA GRAMMAIRE EXPLICITE ?
Yazarlar:
Rıfat Günday (yabancı Diller Eğitimi)
,
Fahriye Çakır
, Hasan Atmaca
Yayın Bilgisi: 2017 ,
HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.20304/humanitas.292394
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6925
1
ATIF
0
FAVORİ
6925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zola’nın Gerçek ve Güntekin’in Yeşil Gece Adlı Romanlarında Dinin Çıkarlara Alet Edilmesi
Yazarlar:
Rıfat Günday
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.65798
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2099
1
ATIF
0
FAVORİ
2099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat